zondag 15 december 2013

Currently working on... and some warmth.

De zon 
schijnt zo nu en dan 
nog prachtig




maar we gaan toch echt
richting winter
en kou.
Brrrrrr.

Ik haak daarom een sjaal 
(want die had ik nog niet)
(nee echt niet mam)






Lola "helpt" mij graag....



oh oh...


...!

En als ze moe is
(en een beetje koud)
zoekt ze een dekentje




Of de Snoes


Awwww.... :)



Deze pony 
heeft ook een extra jas aan :)


zijn gezelschap is deze hond. 

als je langsloopt blaft hij heel vervaarlijk
maar als je de tijd neemt 
zie je de lieve, ietwat droevige blik...

 Kijk dan. 
Die ogen.


Hij heet Beer 
(denk ik).
Als je hem aait komt hij 
gezellig tegen het hek hangen
(dat er helaas tussen zit).
En hij warmt dan mijn handen even op :)


Ik oogstte nog wat stokrozenzaadjes


om een beetje te denken 
aan warm 
en aan zomer, alvast.

Nu is mijn balkon 
niet zó groot 
dat ál die zaadjes
daar plantjes kunnen worden.
Dus heb je een tuin
stuur me een mailtje 
(marjoleinblommaert@hotmail.com)
met je adres,
én of je roze 
gele 
of zwarte 
stokrozen wilt
(of allemaal natuurlijk)
dan stuur ik je er een paar
zodat je ook een beetje 
aan warm 
en aan zomer 
kunt denken, alvast. 






Liefs,

Lein

1 opmerking: