maandag 1 april 2013

Flu-blues en een teer gestel


Dus ik had Griep

Voor bijna 7 lange dagen 
kon ik niets anders dan 
plat 
liggen.

Het lijf 
dat deed het niet meer
het viel zomaar op de grond 
en de thermostaat was danig in de war.
Lein's teer gestel (...) 
stopte er even mee.

Maar dat hoofd 
oh oh dat hoofd
dat legde zich er niet zomaar bij neer.

(het lijf trouwens ook niet zonder slag of stoot 
want flauwgevallen of niet: 
in bed lag het gewoon in de 
Ninja-Attack-vecht-modus 
mèt gebalde vuisten)

Maargoed, dat hoofd dus.

Dat denkt dus niet altijd maar zonnige dingen
en als er dan geen afleiding mogelijk is
al is het maar haken
of een boekske lezen
of desnoods tv kijken
(maar dat ging allemaal niet)
(Oh Oh)

...

Ai ai ai
Dan wordt er 
Gepiekerd
door het plafond gegaan
het Barst
van alles wat ik moest en zou en 
Ook 
Vooral 
van Donkerheden en Draken en Demonen.
Niet zo gezellig.
(ik probeer 
Echt 
aan gezellige dingen te denken 
maarja... ook dat ontspoort dan richting D)

Het is de
Flu-blues ofzoiets
(niet per se Griep-gerelateerd bij Lein 
(ehm)
maar die Flu die hielp niet echt 
zullen we maar zeggen)

En ook, bovendien:
het hoofd verveelt zich de t.....
(tandjes)

De GezichtenBoek-Pixelvriendjes onder jullie 
hebben dat ongetwijfeld opgemerkt. 
Vroegen zich misschien ook af: 
hoe ziek is die Lein eigenlijk, dat ze ons zo spamt?
...
Tja.
Het was 
werkelijk waar 
het enige 
waar ik zo af en toe 5 minuten 
-al platliggend- 
toe in staat was 
(en daarna moest ik dan met ogen dicht bijkomen...)

Een en ander op GezichtenBoek zorgde 
(gelukkig) 
regelmatig voor een 
*giechel* 
daar vanonder dat dekbed.
(Grumpy Cat!)




Hihi :)

En de lieve berichtjes 
waren toch als een soort 
virtueel ziekenbezoek 
:)
ook fijn.
Want ziek zijn is ni leuk :(

Maar
GELUKKIG
toen het Pasen werd
stond ook Lein op uit het graf

en haakte 
op de valreep 
nog een ei of wat.



Happy Easter!


Liefs, Lein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten