zaterdag 21 april 2012

Takkenwijf

In de vorige post schreef ik al over mijn takken in huis.
Ik kan helemaal
verliefd
worden op de vormen: 

fragiel, robuust, complex, eenvoudig
allemaal
 uniek 
en tegelijk doen ze
allemaal hetzelfde
volgens een oeroude wet
die zegt dat takken
moeten
ver-takken.

Ook buiten als ze nog aan bomen zitten
vind ik ze prachtig
(dan nog meer eigenlijk)
Na een wandeling sleep ik er ook altijd wel wat mee....







takken die klaar staan om mee te knutselen...

                                       >>>

 Voor deze exemplaren heb ik flink moeten sjouwen :) 
Tijdens de 2 uur lopen naar huis
heb ik ook heel wat
vreemde blikken en toeterende auto's geoogst....



Lief zegt het al wel eens liefkozend
Eigenlijk....
ben je
een takkenwijf


:)


(and proud of it ;)


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten